amcam ?! love it ? adorable rite ! so ,, follow laa !! XD

foll0w cneyy ~

Sunday 14 April 2013

malam seperti biase ~

Views
heyy-heyy .. ada tak yang tak tidur lagi ..?
cuba angkat dua belah kaki sikit ! haha ( malam-2 merepek ! )
ni lahh akibat nya kalau dapat laptop all to myself . memang tak piker nak belajar or tidur !
bad iman ! bad iman ! .. huhu
esok dah lah kena sekolah .. hohoi candidate SPM 2013 coming through ..
huhu macam suka kann ? tapi sebenarnya nak sangat lari dari reality yang saya ni dah form 5 .
heloo !! budak pendek ni form 5 kayy , percaya atau tidak .
dah lahh amek subjek berat .. --> physics , kimia , addmaths and account !
not to brag ! (berlagak ) tapi sumpah takut ! haha (sumpah siap)
haiyooo , padehal cita-2 saya --> fashion designer or graphic designer or something related to design thing !
huhu chaiyok me ! doakan kayy korang .
heyy-2 siapa-2 yang ada tweeters tuh scroll bawah siked and comment lahh kayy !
yang ada facebook tuh tengok belah kiri , plss like my fanpage kayy !
yang dahh :D thxx a lot . hee
korang tau tak , saya rendu giler-2 dekat baba ..
dah sebulan lebih dah tak jumpa . dia dah lupakan saya and adek-2 ke ?
dengan spm tahun ni , hope saya kuat lahh ye ..
baba , hope baba tak buang kitaorg terus dari hidup baba ~
huhu .. i hopehopehope~
okayy , menguap sikedd :O hohoho
time tuh sleep ! bye korang . thxx for reading . saiyang korang !
tido bace doa ! 
tatatititutu ~

No comments:

Post a Comment