amcam ?! love it ? adorable rite ! so ,, follow laa !! XD

foll0w cneyy ~

Sunday 14 April 2013

terselah keikhlasan dia :D

Views
hello and selamat petang para facebookers ! 
hoho , korang sehad tak hari ni . ?
saya sehad tapi my senget tuh sakit pulak . hadoii .
baru lepas excident tapi tadelaa teruk sangat .
sakit tuh tetap sakit kann .. yang menyakitkan hati + terharu ..
lepas excident tuh dia tetap datang dekat rumah saya sebab dia kata dia dah janji 
nak bagi pinjam cd " gangster celup " . haha <-- agak lawak lahh . 
not bad syamsul yusoff ! 
back to senget .. malam yang dia excident n terus pergi rumah saya tuh .
saya keluar je rumah . saya nampak dia baring atas motor dia . time tuhh hujan 
rintih-2 .. saya tanya dia , kenapa ni ? macam ada problem je .
pastuh dia cerita lahh pasal excident tuh . saya punya lahh marah sebab dia datng sini dengan kaki 
dia yang still luka-2 tuh , ishhh-3 , saya punn suruh dia balik tapi dia tanak ,
and hulurkn cd tuhh . =,= sempat pulak . saya punn masuk dalam rumah ..
bagi dia air and cucikan kaki dia yang luka tuhh . ( kitaorang dekat luar rumah kayy ! )
huhu dia neyy kalau nak pegang janji punn janganlahh smpai macam ni kannn .
tapi at the same time , nampak lah dia tuh memang ikhlas denga saya .
saiyang dia ! hee wokeyy lahh itu sahaja untuk petang ni . nanti saya taip-taip lagi :D


its true ! haha .. bye-bye flying kisses ~ 
XoxO

2 comments: