amcam ?! love it ? adorable rite ! so ,, follow laa !! XD

foll0w cneyy ~

Monday 15 April 2013

most hurtfull day !

Views

heyy korang , si pendek ni baru balik dari sekolah ..
jalan kaki tau ! penat ..
korang tau tak , hari ni hari paling menyedihkan bagi saya .. 
cami cerita dia .. pagi tadi ...
dekat perhimpunan kan , time tengah duduk-duduk dengar cikgu cakap .
member saya main pass-2 surat senyap-2  antara diorang .
then , saya nak tahu saya punn rampas lahh surat tuhh .
then surat tuh ade tulis macam ni : 

nik : weyy korang nak tahu tak secret pasal BF 'dia'
citer gempak giler .
alya : ape dia weyyy ><
*yang selebihnya tak dapat nak baca sebab member rampas balik .
something like this lahh ~

then , saya macam terasa lahh sebab memang sebelum tuh dyorang ada cerita bf
saya gaduh dengan member lelaki kteorg .
then dyorang cover , dyorang cakap dyorang cakap pasal bf si wiween .. 
tapi saya tau dyorang tipu . saya badmood giler . bagi saya lantak arh korang nak 
mengumpat apa .. malas nak interfear kann .
then dyorang macam sedar saya badmood . dyorang punnn bisek-2 ape ntah .
at last nik beralih duduk tepi saya .. dia kate -->

nik : kau nak tau sangat kan , aku cakap ni sebab kesian kan kau tau .
me : hurm , ape dia ?
nik : sebenarnya bf kau baru lepas tutttttt* dengan bitch yang duduk dekat dotdotdot ..

lepas saya dengar je , saya terus nanges ( memang tak patut kan ! )
tapi sebab saya dah terlampau sedih and marah giler bab* 
(soeyy kasar )
memang susah lahh nak fokus belajar jawabnya .
pagi-2 lagi dah ruin mood .
member saya punn pujuk saya bagai . thxx tau korang sebab bagitahu and ada time susah .
tapi benda tuh like a week ago .
so , memang lambat lahh berita meletop tuh nak sampai ke telinga ni ~
* nik oii nik =,=
kalau korang lahh korang buat apa ?
a) break terus ! (walaupun still ade rasa saiyang tuh :'()
b) bincang elok-elok 
c) marah + maki hamun + tampar siked 
d) idea lainn ?
korang plsss help me ! sedih , geram , buntu ,sayang dekat dia semua lahh !
cepat kayy . thxx nak temenung jup . tengok naseb diri :(
huhu love ya'll !
tata



No comments:

Post a Comment